موسسه جامع خدمات سینمایی و تبلیغاتی

تهران – خیابان خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد کوچه زرین

شماره تماس: 242 888 22 021
شماره تلگرام: 16 69 779 0912

ایمیل: episodefilmcompany@gmail.com

عکاسی کنسرت

چهارشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۷، ۱۰:۴۳ ب.ظ

عکاسی کنسرت

یکی از پر هیجان ترین و جالب ترین نوع عکاسی ، عکاسی کنسرت است ، زیرا در این نوع عکاسی خاص نیز استفاده از فلاش وجود ندارد و همچنین به دلیل  ریتم بالا بودن اتفاقات روی صحنه عکاسی کنسرت کار بسیار دشواری است.  جالب است بدانید عکاسی کنسرت با ظهور موسیقی Rock & Roll  به شهرت رسید .

در عکاسی کنسرت موارد بسیار زیادی اهمیت دارد است  که جزییات کنسرت مهمترین آن است زیرا با گرفتن عکس های مناسب و با جزئیات  کامل برای همیشه می توان مشتری را  از این چالش مهم رهایی داد.

از آنجایی که عکاسی کنسرت نیازمند مهارت و دانش فنی بالایی است و داشتن یک عکس خوب ملزم رعایت نکات ریز و کلیدی است ، مجموعه اپیزود فیلم از عکاسانی توانا بهره می برد تا عکس هایی حرفه ای و جذاب بیافرینند .

 

 

عکاسی کنسرت

تجهیزات عکاسی کنسرت

دوربین

برای عکاسی کنسرت با توجه به شرایط خاص محیط ، دوربین نقش مهمی را ایفا می کند . دوربین با Iso بالا و نویز پایین برای این کار مناسب است .

لنز

برای عکاسی راحت تر و داشتن عکس هایی با کیفیت بالا دو نوع لنز به کار برده می شود لنزه های بله و لنز با زاویه دید باز ( wide ) برای...

ادامه در سایت اپیزود فلیم =>> عکاسی حرفه ای از کنسرت ها

۹۷/۰۱/۰۸ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی