موسسه جامع خدمات سینمایی و تبلیغاتی

تهران – خیابان خیابان شریعتی بالاتر از میرداماد کوچه زرین

شماره تماس: 242 888 22 021
شماره تلگرام: 16 69 779 0912

ایمیل: episodefilmcompany@gmail.com

مدیریت در کارگردانی

پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۴۷ ب.ظ

در اصطلاح به کارگردانی مدیر خوب می گویند که بتواند روی دو صندلی جا بشود : یک در جبهه ی هنری و  خلاقانه و دیگری در جبهه ی مدیریتی . کارگردان خوب شدن لم دارد ، لمش آن است که نشیمن گاهی چنان  بزرگ به هم بزند که هم زمان بتواند بر هر دو صندلی جا بشود .
عناصر پیش تولید و تولید ، که باید ذهن کارگردان را از روی صندلی دوم به خود مشغول سازند ، ماه ها قبل از فیلمبرداری شروع می شوند . شعار کارگردان روی صندلی مدیریتی ، مانند صندلی خلاقانه ، آماده سازی است .
چون اگر محل های فیلمبرداری مشخص نشده باشند ، و امکانات ترابری دیده نشده باشند و صد ها مورد جزئی دیگری که باید بدان ها پرداخته و پیش بینی می شد و در یک فیلم بلند داستانی می شوند هزار تا به طور رضایت بخشی مهیا نشده باشند ، ممکن اشت در تمام کارهایی که کارگردان تا به حال انجام داده است ایجاد مزاحمت یا حتی خرابی کند .

{ عکاسی صنعتی از جمله تخصص هایی هست که شاید هرکسی بر آن واقف نباشد ، اپیزود فیلم به خود افتخار میکند که میتواند با گرفتن عکس هایی 📷 جذاب و موثر باعث رونق کار شما شود. }

مدیریت در کارگردانی
مدیریت در کارگردانی

بسیاری از کارگردان ها در تفویض اختیارات مشکل دارند. به عبارتی همه کارها را می خواهند خودشان انجام دهند . زیرا می گویند هیچ کس نمی تواند کارها را به خوبی خودمان انجام دهد . این حرف نه می توان کاملا غلط است و نه می توان گفت درست است . نباید چشم خود را ببندیم و نشانه های حاکی از درست انجام نشدن کارها را نبینیم . برای بیشتر ما استخدام کردن افراد بسیار راحت تر است تا اخراج آن ها . بعضی مواقع رضایت به اخراج کسی صحیح ترین کاری است که به خاطر خود فیلم یک کارگردان می تواند انجام دهد . کارگردان باید مسئولیت کل فیلم..

ادامه در سایت اپزود فیلم =>> مدیریت در کارگردانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی